El claustre del Col·legi participa en el projecte internacional del Portfolio Europeu de les Llengües (PEL). El PEL és un document personal, basat en el MECR (Marc Europeu Comú de Referència) i promogut pel Consell d’Europa, en el qual les persones que aprenen o han aprés una llengua poden registrar i reflexionar sobre les experiències d’aprenentatge de llengües i cultures.
Per què és important que els nostres alumnes participen en aquest projecte europeu? En primer lloc es promou l’aprenentatge d’idiomes i que els nostres estudiants puguen comunicar-se almenys en dos idiomes europeus a més de les dues llengües oficials i, en segon lloc, utilitzar el PEL com a instrument d’autoavaluació que els motive a reflexionar sobre quins són els seus objectius d’aprenentatge lingüístic.
Aquest projecte internacional s’inicià en el curs 2019-20 amb els alumnes de 4 anys, 1r de primària i 3r de secundària. La validació de la versió espanyola del PEL i de l’e-PEL (+14) permet generalitzar l’ús d’aquests documents a partir de l’Educació Infantil (des dels 4 anys).